Uwaga!
Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w konkursie
„Zaprojektuj nowe logo szkoły”.
REGULAMIN KONKURSU NA LOGO
Organizator konkursu
- Organizatorem konkursu na opracowanie logo jest Zespół do Spraw Promocji i Wizerunku Szkoły.
Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej im. Mieszka I w Drzonowie. Logo wykorzystywane będzie do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych Szkoły.
- Konkurs trwa od 01.10.2018 r. do 30.11.2018 r.
Warunki uczestnictwa w konkursie
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły.
- Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Drzonowie.
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
Forma prezentacji pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, pisma, ulotki.
- Prace należy wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Każdy projekt powinien być przedstawiony w wersji kolorowej i czarno-białej.
- Logo winno charakteryzować się następującymi cechami:
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane z naszą szkołą
- składać się :
- tylko z logotypu (stylizacji literowej),
- tylko z elementu graficznego będącego symbolem, lub zawierać połączenie obu tych elementów.
- Logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
- Projekt logo wykonujemy w dowolnym programie graficznym na komputerze.
Gotową pracę oddajemy w postaciach:
- wydruku projektu logo, na którym na odwrotnej stronie podajemy swoje imię i nazwisko, klasę oraz nazwę programu, w którym powstał projekt;
- elektronicznej na podpisanej imieniem i nazwiskiem płycie CD;
- w wersji rysunku artystycznego.
Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Prace należy składać do dnia 31.05.2018 r. do p. A. Telej i B. Matejak.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
- zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
- oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
- czytelność i funkcjonalność projektu,
- estetyka wykonania projektu.
Rozstrzygnięcie konkursu
- W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
- Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.
- Planowana data ogłoszenia wyników 06.12.2018 r.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
Organizator konkursu: Zespół do Spraw Promocji i Wizerunku Szkoły.